Mappen uit e-mailaccount per ongeluk verwijderd. Kan je deze nog terug krijgen en hoe?

Ik heb Windows Live Mail en daarin Imap-mappen. Ik heb per ongeluk iets (ik weet niet precies wat) gedaan, en nu was mijn hele email account weg. Ik heb nu wel mijn e-mailaccount opnieuw ingesteld, maar de oude berichten uit Postvak In en de onderliggende mappen uit Postvak In zijn weg. Kan ik deze nog terughalen, en zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je account echt weg is, zal het lastig worden om je mappen en berichten terug te halen, maar waarschijnlijk heb je je per ongeluk afgemeld. Als je je bij Live weer even aanmeldt met je gebruikelijke emailadres en wachtwoord, heb je dikke kans dat alles weer gewoon is zoals het was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kim00000 heeft het goede antwoord gegeven nats. Daar kun je wat mee.

Andere antwoorden (1)

nee volgens mij niet.