kan ik met het behulp van miijn tablet die op internet kan ook inernet krijgen op mijn computer?(zie meer uitleg)

hey
ik zit in een vrij rare situatie.
ik heb een computer op mijn kamer zonder internet. computer heeft geen wifi.
mijn ik heb wel internet op mijn tablet.kan ik mbv mijn tablet ook op het internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, dwz tenzij je een wifi usb stick in je pc stopt en je ipad jailbreaked.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat is eigenlijk ondoenlijk gedoe met jailbreaken ed en
dat verpest je garantie
maar je kan beter even op zoek gaan naar een wireles usb stickje of wireless netwerk kaartje die je in kan bouwen
die zijn niet zo duur meer
let wel met kabel is altijd beter
(link als voorbeeld)
tip: er zijn misschien bij je in de buurt van die restpost winkels of failliete boedel zaken van die aard
vaak ligt daar voor een prikkie iets dergelijks.
capthavoc
11 jaar geleden
Alls je een wifi router heb en je pc een usb stik om je wifi te onvangen en je je wifi code weet dan kunnen ze alle 2 op internet zo niet miss hebben je buren een onbeveiligt netwerk dan kan je der zo op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat moet kunnen als je tablet 3g heeft anders niet.