ik heb geklikt op de facebook link van een bedrijf maar wil daar weer vanaf want krijg nu alsmaar info van ze. hoe doe ik dat?

Toegevoegd na 1 uur:
fantasties die reacties en nu zal ik proberen als facebook-beet duidelijker te zijn. het is dus geen app-instelling al ben ik heel blij te weten dat ik dat daar kan vinden.
ik heb bij (jawel) de lidl op hun facebook-icoontje geklikt in het kader van een actie. nu krijg ik in mijn nieuwsoverzicht steeds berichten van de lidl. daar wil ik graag vanaf maar ik kan niet vinden hoe dat moet.
hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben?
valt allemaal niet mee om dit soort dingen te gaan snappen op mijn leeftijd (hihi)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg je die info op je mail of op facebook?
Ritsuka
12 jaar geleden
Krijg je het in je newsfeed?

Antwoorden (1)

Rechtsboven op je Facebook pagina staat een driehoekje dat naar beneden wijst. Klikt het aan en kies "Privacy instellingen". In de pagina die nu verschijnt zoek je Äpss en websites" op en kies je voor "Instellingen bewerken". Bovenin staat de knop "Apps die je gebruikt", klik die aan. In de lijst die nu verschijnt kies je het betreffende bedrijf en kies je de optie "Bewerken" en daarna "Verwijderen".

Mocht je ook mail krijgen op je mailadres, dan moet er onderin de reclamemail ergens een link zitten waarmee je je ook daarvoor kunt afmelden.

Als het op bovenstaande manier niet lukt kan het zijn dat het gaat om een site die je ooit "geliked" hebt. Daar kom je als volgt vanaf. Ga naar je eigen pagina en klik op "Profiel bewerken". Ga in het linker menu onder andere naar het tabblad "Activiteiten en interesses". Zoek het betreffende bedrijf op en klik op het kruisje om het te verwijderen. Hun berichten komen nu niet meer in je timeline.

Succes!