Inlevermap op dropbox maken?

Hallo allemaal, ik heb met een groepje een project gemaakt voor school: Kunnen wij een inlevermap op dropbox maken: niemand mag ons bestand kunnen veranderen die we toevoegen aan de inlevermap.
Wij willen een inlevermap maken omdat wij al een shared map hebben en nu hoeven er nog alleen een aantal andere mensen bij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Standaard staan de bestanden op DropBox niet openbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op dropbox kan niemand jou bestanden aanpassen mits jij daar zelf toestemming voor geeft..
dat houd dus in dat jij je inlog gegevens zou moeten doorgeven zodat de andere de gegevens kunnen aanpassen.. dropbox werkt eigenlijk bijna hetzelfde als gewone webhosting alleen is dit meer bedoelt voor het priva gebruik...
ene zolang jij url doorgeeft zou ook niemand weten waar jij je mappen hebt staan.
buiten dat kan je zowiezo niet zomaar in je mappen kijken... dit moet je echt zelf open zetten op de site van dropbox zelf. je gaat dan in een map staan en boven klik je dan op het mapje met de regenboogje erop, zie plaatje: http://postimage.org/image/xdfq9d1nn/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je kan doen is op jouw account een zogenaamde 'gedeelde map' aan te maken, de andere kinderen maken ook een dropbox account en jij geeft hun toestemming de 'gedeelde map' te bekijken. De kinderen kunnen in deze gedeelde map kijken & uploaden.