Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe ik meer afbeeldingen kan vinden in google?

Ik kan sinds een tijdje alleen maar 3 rijen aan afbeeldingen vinden in google, meer geeft hij er niet. Weet iemand hier een oplossing voor?

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit is hoe het er uit ziet. Zoals je aan het scroll-balkje aan de zijkant kan zien, is de pagina nog veel langer, maar over is het gewoon wit.

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik gebruik overigens meestal internet explorer, maar met firefox heb ik het zelfde probleem. Dus ik denk niet dat het een browser gebonden probleem is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hij laat dus maar één pagina zien zonder mogelijkheid om door te gaan naar pagina twee.
Dat moet ergens in je Google-instellingen zitten dan.
Ik zou eerst die SaveSearchtip uitproberen, werkt dat niet, dan kan dit misschien nog helpen:

Als ik bij Google in de helpfunctie zoek, vind ik dit:

"Probleem: ik zie alleen afbeeldingen op pagina 1, de rest wordt grijs weergegeven.

Verwijder de cookies van uw browser en wis uw cachegeheugen. Meer informatie
Probeer Google Afbeeldingen op een andere locatie, zoals in een internetcafé, bij een vriend thuis of in de bibliotheek. Als het probleem daarmee is opgelost, heeft u misschien een firewall of proxy ingesteld die inhoud blokkeert. Probeer de firewall of het proxyprogramma uit te schakelen en open Google Afbeeldingen opnieuw. Als u dit niet zelf kunt doen, kunt u contact opnemen met uw netwerkbeheerder.
Schakel over naar de oudere versie van Google Afbeeldingen. Voer hiervoor een zoekopdracht uit op images.google.nl, blader naar beneden op de pagina en klik op Naar basisversie overschakelen."

http://support.google.com/images/bin/answer.py?hl=nl&answer=1094155&topic=25178&ctx=topic

Hier staan meer problemen met afbeeldingen zoeken vermeld: http://support.google.com/images/?hl=nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Boven rechts bij google bij save search staat de filter daar soms op streng filter in gesteld ?
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
kun je niet gewoon naar beneden scrollen. bij ons thuis is dat wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem is juist dat dat niet kan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh sorry dan heb ik verder ook geen idee...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is juist het vreemde, het zou wel moeten kunnen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding