Omdat hij alles in 1 update doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan verschillende oorzaken hebben:

1) De update is nog niet klaar om goed te functioneren op verschillende apparaten.

2) Hij wacht nog even met het vrijgeven van de exploits want hij zit te twijfelen of hij die niet beter kan gebruiken voor iOS 6, want als hij de door hem gevonden exploits zou gaan gebruiken bij iOS 5.1 worden die ook weer gepatcht door Apple. En zo blijven er steeds minder over om ook nog in de toekomst te kunnen blijven jailbreaken.