ik heb een toshiba satellite l10-103 laptop en wifi doet het niet wat nu? zie omschrijving

ik heb een toshiba l10-103 laptop en als ik gebruik wil maken van wifi druk ik een knop in om wifi aan te zetten maar sinds kort druk ik als een malle op de knop maar wifi blijft gewoon uit! dus mijn vraag is of er een andere manier is waarop ik mijn wifi aankrijg!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk ff in apparaat beheer in configuratiescherm-systeem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Installeer de drivers opnieuw.
Maar zet hem eerst helemaal uit, haal dan de accu eruit en doe dan (na 30 seconden) de accu er weer in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is natuurlijk de mogelijkheid dat deze knop stuk is.
Heb je al in apparaatbeheer gekeken of de wifi netwerkkaart er wel is?
Je kunt als het software matig is, proberen om via het internet te kijken of de drivers moeten worden geupdate.
Anders een wifi adFrankapter aanschaffen voor usb poort.
Frank