Wat betekend het + bij gratis in AppStore?

Ik heb de keuze tussen 2 apps voor 1 onderwerp. Bij de een staat gratis en bij de ander + gratis. Nu vraag ik me af waar dat +je voor staat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De + betekend dat de app gratis is, maar wanneer je bijvoorbeeld iets extra's wil aanschaffen moet je hier wel voor betalen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

+ is dat het een app is voor iPhone en iPad. Die zonder + is waarschijnlijk iPhone only.

Toegevoegd na 41 seconden:
Een app voor iPhone kun je uiteraard op iPad zetten, maar dan is de resolutie veel lager.
Ritsuka
11 jaar geleden
De app met het plusje is normaal waarschijnlijk betaald maar nu even gratis voor een actie of iets dergelijks