wat is een ICR server?

Wat is een ICR server?
Een soort van chat server....
Hoe kan ik het joinen waar kan ik een account maken.

Ik zou graag een ICR account aan willen maken in Trillian hoe moet dit?

ik zou graag een gamers chat server willen joinen dan is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bedoelt: IRC. Internet Relay Chat.
Dit zijn praatgroepjes (chatgroepjes) die zo ongeveer sinds het begin van het internet bestaan.
Om mee te doen heb je een klein gratis softwarepakketje nodig, een IRC client. Kijk eens hier:
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bedoel ik inderdaad. Trillian geeft mij de optie om dit te gebruiken zonder andere software te gebruiken zo ver ik weet kan dit kloppen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het gevonden hoor! alle kleine beetjes helpen bedankt!