Wat zijn de laatste test resultaten van een Tablet / i Pad?

Enig idee welke nu het beste uit de test gekomen is? Er zijn momenteel zoveel van die tablets dat ik niet weet welke ik nu moet gaan kiezen, ik wil niet voor de duurste versie gaan. Ik weet wel dat het minimaal 3.0 moet zijn..... en 10 inch., graag advies, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke test???
Consumentenbond of andere?
Welke tablet?
Apple of Android?
Welke prijs? M.a.w.: er is niet een tablet de beste.
Hangt af van je wensen.
Vul die in op Kieskeurig.nl en trek je eigen conclusies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn bij de consumentenbond ook testen geweest maar dat blad heb ik niet en kom deze week ook niet meer in de winkel.

Het beste antwoord

ik zou niet die van de intertoys kopen, tenzij je het alleen voor mail en internet wil gebruiken en de ipad 2 en de nieuwe ipad zijn super snel. je zit dan wel op de €399,-
wat voor prijs wil je en hoeveel gb.
veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
€ 399.- wilde ik nou net niet uitgeven .... ik had gehoopt een te vinden van rond de 250-300 euro