Waar kan ik zien welke versie HDMI kabel ik nog heb?

dit heb ik nodig voor 3D dus versie 1.4 of hoger, waar kan ik dit vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

Dit kan je nergens vinden, gewoon even testen of het werkt op je tv
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HDMI kabels hebben in tegenstelling tot wat iedereen inclusief fabrikanten beweert geen 1.X nummer. Alle Hi-speed HDMI kabels (en dat zijn ze bijna allemaal) kunnen 3D en HDMI 1.4 apparaten voorzien van de benodigde bandbreedte.

http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#Cables

Er zijn echter hi-speed cables die niet aan de specificaties voldoen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Maar de vraag is of je het aan de kabel kunt zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft het niet te zien, je kan er in principe gewoon vanuit gaan dat het een hi-speed kabel is en dus zou moeten werken.
Wanneer men 3D in Full HD op televisie bekijkt, heeft men een HDMI 1.4-kabel (eigenlijk HDMI High Speed kabel genoemd) nodig, waar de 1080p-resolutie wordt ondersteund. dit staat niet op de stekker maar op de kabel.