Wat kan ik het besten doen als ik bij een aangeschaft album via itunes nummers heb zitten die maar half afspelen?

Hey hallow,

Ik heb via itunes een album aangeschaft, maar nu merk ik dat er een nummer tussen staat die maar half afspeeld
bij de 1:17 gaat hij al naar het volgend nummer terwijl het nummer 4:27 duurt (Volgens de track info en de timeline). Als ik het nummer opzoek in de verkenner en hem afspeel via Windows media player Stopt het nummer bij de 1:12.
De tijd lijn loopt dan wel gewoon door.
Waar kan dit aan liggen in hoe los ik dit op?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer het nummer opnieuw te downloaden vanuit itunes. Of je gaat op de computer naar itunes en download vanaf daar het nummer. Dan verwijderen op iPod en syngroniseer je.