foto"s kwijt naar verplaatsen map mijn afbeeldingen hoe krijg ik deze terug?

heb de map mijn afbeeldingen gekopieerd naar een externe schijf daarna de map mijn afbeeldingen vewijderd van de c schijf om meer ruimte te krijgen maar ben nu alle fotos kwijt ook op de externe harde schijf waarschijnlijk om dat ik de map heb aangeklikt en niet de foto's apart

hoe vind ik de foto's weer terug

brullen bak is ook al geleegd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Zet je eigen pc uit, iedere actie die je nu op je eigen pc uitvoor, ook het opstarten en afsluiten, kan je foto bestanden overschrijven. Download mbv een andere pc de hiren boot cd rom(gratis) en brand deze, boot mbv deze cdrom je eigen pc, Let op kies tijden starten voor booten van cdrom (evt. F4 of F8 voor bootopties intikken.) Nu kan je via de cdrom een recovery programma starten, die verwijderde files en/of mappen grotendeels kan terug halen. Laat de terug gehaalde bestanden plaatsen op een externe of iig andere partitie neerzetten. Als je het niet helemaal begrijp, schakel dan iemand met enige kennis in, er hoeft maar iets mis te gaan en dan ben je je foto's definitief kwijt.

Toegevoegd na 14 minuten:
Gebruik het programma DiskDigger 0.8.3.176 van de hiren cdrom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je ook de prullenbak hebt geleegd, kom je toch terecht bij recovery software. Gebruik je computer niet meer totdat er met speciale software gezocht is naar je foto's. Ieder gebruik van je computer kan de foto's overschrijven.
Download onderstaand programma ( Recuva). Probeer dit eerst op je externe harde schijf aan een andere computer, dan kan er het minste misgaan. Mocht dat niet lukken, dan zal je op je eigen computer aan het zoeken moeten gaan.
Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De enige optie die ik kan bedenken en zou kunnen werken is het installeren van een 'undelete programma'. (Zoek via Google maar eens naar deze software).

Dit installeer je dan op een ander medium dan waarop de verloren data staan. (CD/DVD/USB e.d.)
Belangrijk: gebruik ondertussen de schijf waarop de foto's stonden zo weinig mogelijk, om het risico te vermijden dat de 'ruimte' waarop de foto's stonden door andere informatie wordt overschreven.
De herstelde bestanden in eerste instantie ook op een ander medium terugzetten dan waarop ze eerst stonden.

Succes is zeker niet gegarandeerd maar het is in ieder geval een poging waard om het bovenstaande te proberen.

Kijk ook eens op http://www.mget.nl/gewiste-verwijderde-bestanden-terughalen-herstellen.html