hoe vind ik op mijn computer de mappen: temporary internetfiles, geschiedenis en cookies, om te bekijken en verwijderen?

Toegevoegd na 1 dag:
volgens mij heb ik windows 7 ofzo, kan dat?
(hoe kom ik daarachter?)
en ik wil dus ook graag kunnen kijken wat ik wis/ wat er gedaan is op de computer.

Toegevoegd na 1 dag:
ik heb windows 7 home premium :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In IE9 is het Internetopties->Algemeen->Instellingen(onder kopje browsergeschiedenis)->Bestanden weergeven. Zo kun je ze bekijken.
Als je klikt op Internetopties->Algemeen->Verwijderen(onder kopje browsergeschiedenis) kun je het verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan Ccleaner gebruiken voor het verwijderen van temporary Internetfiles, geschiedenis en cookies etc..

http://www.piriform.com/