Wat gebeurd er als ik mijn mobiel bij mijn tablet leg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Utrecht
11 jaar geleden
Waar ben je bang voor? Dat er kleine mobieltjes van komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'?' voor de vraag die roookie gesteld heeft :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
You're a reeeaaal rooky :p

Antwoorden (3)

Dán heb je 'n leuk koppel eigentijdse techniek...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je stream aan hebt staan, geven ze foto's of andere bestanden door. Verder gebeurt er niets, tenzij je gebeld word :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaan ze niet kapot ofso?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, daar hoef je niet bang voor te zijn. Als je het niet vertrouwd en absoluut niet wil dat je duren toestellen kapot gaan door wat voor reden dan ook, zou ik je willen adviseren om van beiden toestellen, alle meegeleverde papieren en boekjes even goed door te nemen, om er zeker van te zijn dat je ze behandeld zoals het hoort en op eventuele garantie kwesties altijd terug kunt vallen ;)
Er gebeurt helemaal niks mee ze kunnen gewoon bij elkaar liggen.