Mijn product key van Windows onder op mijn laptop, kan niet ingevoerd worden! Wat te doen?

Op de een of ander manier werkt de key niet! En heb ook geen idee waar ik een andere kan vinden! Ik heb deze nu al 6 keer ingevuld maar hij wil echt niet!! Help?!?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Stuur even een persoonlijk berichtje naar: http://www.goeievraag.nl/profiel/MicrosoftHelpt

Antwoorden (1)

Dat is vreemd als je die key op de sticker heb heb je hem echt legaal.
maar heb je wel de juiste versie windows er op ?
heb je niet een herstel partitie ?
of probeer je het van een cdrom ?

je hebt verschillende smaken home, prof ultimate
Xp vista windows 7

dus welke windows had je er op en welke windows probeer je te installeren ?
staat ook op de sticker welke windows erbij hoort ?

en als dat het probleem niet is heb je misschien je key of cd uitgeleend aan een ander ?

en ander moet je gewoon bellen ?
want jouw versie is legaal dus niemand anders mag dat serie nummer hebben
capthavoc