In Skype kun je de camera als webcam gebruiken en je kunt zelfd de voor of achterkantcamera verwisselen als je bv. een avatarfoto van jezelf wilt maken. In andere Apps en opties weet ik het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bedoelt of jouw galaxy s2 dienst kan doen als webcam voor op je pc/laptop, dan zijn hier ettelijke apps voor beschikbaar (al dan niet tegen betaling). Een app dat mij zo meteen in de hoofd schiet is 'WO Webcam Lite'.

Je kan deze downloaden vanaf Google Play. Nadien dien je ook op de computer (waarop je de sgs2 als webcam wil dienst doen) de client-software te downloaden, zodat een 'webcam verbinding' gelegd kan worden tussen jouw sgs2 en je computer. Zie bron voor meer info en eventuele download.

Als je bedoelt of je de frontcam van je sgs2 kan gebruiken om mee te cammen op bijvoorbeeld de app van Windows Live Messenger, dan kan dat alleen als dit binnen de app wordt ondersteund. In geval van WLM is dat (nog) niet. Met de skype app kan je sinds enige tijd wel webcammen (of aan video-oproepen doen).