Hoe kan het dat als ik op twitter een account aan wil maken de gebruikersnaam al in gebruik is, terwijl als ik de URL krijg: deze pagina bestaat niet?

Terwijl er staat dat de gebruikersnaam niet beschikbaar is, maar als je naar de twitter pagina gaat van die gebruikersnaam, dat de gebruikersnaam dan wel beschikbaar is?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik hoop op een snel antwoord want het is dringend! Ik weet niet hoelang het nog duurt voordat de gebruikersnaam die ik bedoel nog op 'al in gebruik' blijft staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zover ik weet, maar pin me er niet op vast, kun je geen twitter namen registreren die ooit in gebruik zijn geweest. Als iemand dus de naam @abcde had en zijn account vervolgens verwijderd, is het niet meer mogelijk om deze account vervolgens te registreren. Voor hoelang dit onmogelijk is, weet ik niet.