Hoe laptopbeeldscherm gebruiken als monitor voor mijn pc

ik wil graag mijn laptop beeldscherm gebruiken als monitor voor mijn pc, hoe doe ik dit. zie afbeelding is laptop achterkant

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Helaas dat gaat niet lukken. Zie nergens een video-in aansluiting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het misschien mogelijk dan met mijn tv ( alleen scart )
Dat kan wel lukken als je een kabel hebt die je ook met het beeldscherm en de PC verbind, doe de kabel in de aansluiting van de laptop (de meest linkse) en verbind die ook met diezelfde kabel met het beeldscherm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat niet zomaar. Er zit nergens een poortje op een laptop die daarvoor bedoeld is. Wellicht dat het mogelijk is als je de laptop openschroeft en op de juiste plaats wat draadjes soldeert. Maar ik denk niet dat je aan zo'n ingreep zat te denken.

De enige andere mogelijkheid is een vorm van "remote desktop" (TeamViewer, LogMeIn ed). Maar daar hangen ook wat nadelen aan. Op de eerste plaats is het traag ook over een Gb verbinding dus vlotte games vallen sowieso af, (full screen) videoweergave waarschijnlijk ook.
Daarnaast heb je een werkende laptop nodig om zo'n verbinding tot stand te brengen.