Hoe maak ik een wissel account aan op twitter?

Ik zit nog niet zo heel lang op twitter en wil graag een wissel account aanmaken, weet iemand hoe dat moet?!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat je bedoeld dat je een tweede account wil hebben, maar dat je ze met één applicatie wilt bedienen?

Zo ja:
je hebt al een twitteraccount, genoemd piep1, je wilt nu ook piep2 registreren.

je gaat naar Twitter en registreert je met je nieuwe naam (als die al niet bestaat). Je zult hiervoor een ander e-adres moeten opgeven, je kunt maximaal 1 twitteraccount koppelen aan je e-mail.

Als je hem aangemaakt hebt, dan zoek je een applicatie.
Zelf gebruik ik echofon om mijn drie twitter-accounts te beheren.

Er zijn er meer, daar moet je maar even op googelen.

Download de applicatie van je keuze, voeg je accounts toe en klaar is piep!