Hoevaak kan ik een DVD+RW gebruiken?

Ik heb een sony dvd recorder en als ik daar 3x dezelfde DVD+RW gebruik herkent hij deze niet meer en vraagt om een schrijfbare dvd , terwijl ik met de zelfde DVD+RW veel vaker op de p.c. kan gebruiken. Heeft sony iets stiekems in gebouwd? omdat elke dvd een uniek nummer heeft

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (4)

van die fabrikant kun je van alles verwachten als het gaat om beschrijfbare dvd's en cd's, ik denk dat het verstandig is om na een aantal keren gebruik de schijf te formateren (met de Sony).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou me niets verbazen als een bedrijf zoiets zou doen. Kijk maar naar het gedoe met digital rights managment.

Ik heb ooit op 1 DVD+RW schijf (van Philips) minstens 30 keer overheen geschreven om een aantal series te bekijken. Ging prima...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens onderstaand artikel minimaal 100 tot 500 keer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou hem tot wel 1000 keer moeten kunnen gebruiken.

Weet je zeker dat je de schijf wel eerst gewist hebt? Want dat doet hij niet automatisch namelijk.