Welk DVD brand programma is geschikt om Dual Layer DVD's te branden?

Om opgenomen concerten (eigen uitvoeringen) vast te leggen op DVD wil ik deze op een Dual Layer DVD branden. Ik gebruik meestal Alcohol 120% om te branden, maar de nieuwe brander wordt niet ondersteund.

Zijn er andere brandprogramma's die Dual Layer DVD's correct branden en die ik uit zou kunnen proberen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eerste gedachte gaat uit naar Nero, maar zoveel verstand heb ik daar ook niet van om je daar een goed antwoord op te geven. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die eigen uitvoeringen waar je het over hebt(?) Niet dat dit relevant is voor jouw vraag hoor, maar ik ben gewoon benieuwd wat dat is dan. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het zeggen wilt tenminste (*blush*)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf vroeger in een jazz bigband gezeten als gitarist (amateur). Daarvan heb ik nog wat opnamen op mijn PC staan die ik wil samenvoegen. En een collega zingt opera in een koor, die wilde dit ook weten voor zijn concerten. Nero ben ik zelf niet zo weg van sinds ze het nodig vonden om allerlei randprogramma's mee te leveren. Natuurlijk kan je die wel weer uitzetten, maar toch. Alcohol vond ik wel een overzichtelijk programma, maar die ondersteund de brander (nog?) niet.

Het beste antwoord

Misschien is deze een optie
Infra Recorder?

http://www.gratissoftwaresite.nl/nieuws/InfraRecorder+0.45+veelzijdige+gratis+allesbrander
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed brandprogramma! Ik heb een hekel aan Nero (althans aan die extra zooi). Dit is een goed alternatief.

Andere antwoorden (3)

In principe kunnen alle brandprogramma's Dual Layers branden. Maar, inderdaad, je drive moet wel herkend worden.
Er komen steeds nieuwe updates uit waarin nieuwe drives worden ondersteund. Kijk eens of de jouwe erbij staat:
AWM
14 jaar geleden
Nero, shampoo ondersteunen meeste branders wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor programma is shampoo? Die naam ken ik nog niet. Heb je hier ervaringen mee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is eigenlijk net zoiets als de gratis versie van Nero, vrij eenvoudig opgezet en erg makkelijk in gebruik. Maar ik durf niet te zeggen of dat programma kan wat jij er mee wilt doen.
(sorry heet Ashampoo) http://www.ashampoo.com
dual layer brander zoeken die kan het wel aan
maar let er op dat ook de standaard dvd speler het aan kan.
Het schijnt nogal morilijk te zijn een dual layer te maken die vrij standaard op alle dvd spelers kunnen worden afgedraaid het kan nogal al frusterend zijn
de standaard 4.7 gig + is daarvoor toch beter

succes
capthavoc