Hoe bekijk ik een film in 3d op mijn pc?

Vandaag wou ik de trailer van de film "Titanic" in 3d op mijn pc bekijken maar het was gewoon 2d maar dan hetzelfde 2 keer naast elkaar. Weet iemand hoe ik dit kan bekijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Om dit te kunnen bekijken heb je een speciaal beeldscherm nodig dat 3d kan weergeven, in combinatie met een speciale bril.

Je kunt het niet zomaar op elk scherm afspelen. Het enige wat je wel op elke pc kunt afspelen is dat rood/groen 3d. Daarvoor hoef je alleen zo'n brilletje te hebben.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahh, je was net 17 seconden eerder :)
Je kan alleen in 3d kijken als je een 3d tv hebt, met de pc niet, dan zou je speciale opname nodig hebben met een bril die 3d vormt, net zoals in de bios.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-
Er zijn ook 3d-laptops en 3d-pc-monitoren 3d games enz. http://www.nvidia.com/object/3d-vision-main.html