Waarom kan ik mindfeud niet downloaden op mijn Samsung galaxy txt B5510?

Ik wil mindfeud downloaden op mijn samsung maar dat lukt niet, hoe kan dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan, dan is de app mischien beschadigd, je hebt hem al : instellingen, applicaties, aplicatiebeheer, de app wissen als ie er tussen staat, en opmieuw installeren, als het het dan nog steeds niet doet kan je een software update uitvoeren: waarop je telefoon loopt, je android XP. Dit kan je doen door op de samsung site, samsung kies te downloaden, en installeren, op software update klikken, wanneer het geinstalleerd is, doen wat er staat, en dan zou het het moeten doen. Als de software update niet lukt kun je naar de winkel gann waar je het heb gekocht dan regelen zei het voor alleen dan ben je haar voor een week of twee/ vier kwijt, als je het toestel heb gekocht bij de phonehouse dan kunnen ze het meestal in de winkel maken, dan kan je het meestal nog dezelfde dag ophalen, soms doen ze het ook als je het niet heb gekocht daar, moet je gewoon ff lief kijken, :-) Het zou ook kunnen dat je geheugen VOl is! Wis dan ff een paar onnodige apps en probeer het dan opnieuw, doe dit dan ook ff zelf voordat je naar de winkel gaat! Suc6!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100