Nee niet noemenswaardige besparing maar het is bedoeld tegen het inbranden van het scherm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja want als hij dat niet deed was hij sneller leeg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bedoelt een screensaver: Nee, dat spaart nauwelijks tot geen energie.
AWM
14 jaar geleden
Niet echt... irritant is het wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin dus, die schermbeveiliging. Verkeerde naam ook, het zou een schermverslijt-programma moeten heten. Maar ik geef toe ik heb zelf, na jaren van energiezuinig automatisch uitschakelen, sinds kort weer een screensaver geïnstalleerd.