Waarom heeft een receptioniste geluid nodig op haar computer?

Voor een opdracht met o.a deze vraag die ik moet beantwoordne wil ik weten waarom een receptioniste geluid nodig heeft op haar pc?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Normaal gesproken hebben ze dat niet nodig, echter bij een moderne telefooncentrale, kan het zijn dat de bediening van zo'n telefooncentrale gaat m.b.v. een programma op de pc, in dat geval kan ook de headset via de pc aangesloten zijn.