Ik heb een backup gemaakt toen ik mijn laptop net 3 dagen had is het gevaarlijk als ik die backup nu wil doen? ik heb mijn laptop ongeveer 3 weekjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je die backup op een datadrager hebt staan... kan je rustig die backup gaan doen. Je kan nooit te weinig backups hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Datadrager? Ik heb die backup gewoon op me pc staan nergens anders op. Kan ik hem dan nog gerust doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens, ik heb bijna geen verstand van backups dus. Maar moet je daar verstand voor hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan zeker wel te weinig backups hebben. Je kan nooit te veel backups hebben :-)
Nee het kan nooit kwaad, echter kost veel ruimte.
Je kunt beter het volgende doen:
Als je pc lekker draait, met alles wat je erop wilt hebben, maak dan een image backup, met b.v. ghost of acronis
Daarna maak je alleen nog backups van je data, dus: Mail, documenten foto's enz, met b.v. winbackup.