Mijn Laptop gaat zich van zelf afsluiten tijdens gamen? hoe kan ik dat oplossen?

Mijn Laptop gaat zich van zelf afsluiten tijdens gamen? hoe kan ik dat oplossen?

voor het formatteren deed die dat niet en het sluit zich af alleen bij gamen, maar dan maakt die ook een geluid, waarbij het zeg maar heel snel werkt, een geruis. ik heb een dag gewacht met gamen maar het probleem is er nog, ik kan namelijk niet gamen.

Toegevoegd na 35 minuten:
hier een printscreen van Speedfan, dit is zonder gamen en met gamen wordt het warmer, niet getest maar ik voel het aan de onderkant van me laptop dat het te warm wordt

Toegevoegd na 37 minuten:
er het ingesteld bij warning 50C

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

de voornaast reden dat een laptop afsluit is dat ie zijn warmte niet kwijt kan je hoor de ventilator dan ook hard "loeien" Dus dan is er een probleem met stof lijkt mij? maar je spreekt ook over formateren bedoel je misschien defragmenteren ? want als je geformateerd heb heb je ook heel windows er opnieuw op moeten zetten en wellicht heb je dan niet de juiste videocard drivers geinstalleerd of de juiste updates van windows of de game zelf ? Dat lijkt me eigenlijk niet te spelen, maar het kan Als je defragmenteren bedoelde heb je dan wellicht een soort automatisch defragmentatie aanstaan ? dat kan ook heel erg veel vergen van je harde schijf qau warmte ontwikkeling en er stana wellicht meer van die achtergrond proggrammas te draaien ? dus dat automatisch defragmentatie programma uit zetten zou kunnen helpen. het is denk ik wel even zoeken maar let op je warmte afvoer die moet goed zijn Toegevoegd na 33 minuten: probeer deze eens wan speedfan is mij nie duidelijk wat de real temp zijn

Bronnen:
http://www.techpowerup.com/realtemp/

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100