Keert www.shopkorting.nl het toegezegde bedrag wel uit?

Ik heb een aanmelding geplaatst bij KPN voor internet plus bellen via de site www.shopkorting.nl. Alles is gegaan zoals het hoort. Nu kreeg ik een orderbevestiging van KPN met een tijdstip erop. Dat tijdstip is een anderhalfuur eerder dan dat de aanmelding daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Nu wil shopkorting om deze reden het bedrag (20,00) euro niet uitkeren. Mij werd aangeraden contact op te nemen met KPN, het gebeurt volgens shopkorting wel vaker dat er een onjuist tijdstip wordt vermeld op de orderbevestiging van KPN. Ik heb de KPN een e-mail gestuurd over deze kwestie een 1,5 week geleden, maar KPN heeft nog niet gereageerd. De e-mail heb ik gestuurd naar info@kpn.com. Wat kan ik verder nog doen om de toegezegde 20,00 euro te incasseren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Absoluut melden bij Tros Radar. Ook aan KPN en Shopkorting vertellen dat je hiervan melding gaat maken bij Tros Radar.

Beste Joro, Kunt u contact opnemen via het contactformulier van Shopkorting? Dan zullen wij uw vraag nogmaals in behandeling nemen. Dit kan via onderstaande link http://www.shopkorting.nl/fcontact Shopkorting betaalt kortingen uit, dus het is belangrijk dat u met ons contact opneemt en niet met KPN. We zien uw e-mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Marielle de Koning Customer Relations Shopkorting.nl

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100