kan ik met dr kabeltjes de beamer aansluiten op de laptop?

Kan ik met deze kabeltjes (zie foto) de laptop op de beamer aansluiten?

Toegevoegd na 10 uur:
Deze kabeltjes komen uit de beamer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als er op de beamer een mogelijkheid is voor deze aansluiting wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als dat er niet opzit niet ;-)
Dat antwoord is dus niet erg nuttig.
Moet kunnen, de middelste plug is voor het stereo geluid, de 2 andere voor de video. Normaal is een dergelijke aansluiting ook aanwezig op uw beamer. Zo niet kan u rechtstreeks van uw PC op de VGA video uitgang (de blauwe 15-polige) naar uw beamer gaan voor het beeld en die middelste plug gebruiken om het geluid over te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geel is video dus als je beamer video in heeft moet het werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik kan zien is dat alleen voor het geluid
FRank