Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe annuleer je je bestelling bij KPN?

Ik heb een abonnement van KPN internet instap + interactieve tv. (en het pluspakket) voor alles 46 euro per maand.
Nu hebben ze mij net gebeld (callcenter) en vroegen of ik internet standaard abonnement wilde proberen kosteloos voor de 1e 3 maand gratis
Ik heb ja gezegd, maar nu zie ik dat het 1e 3 maanden wel gratis is, maar daarna betaal je dus gewoon 10 euro extra dan het instap abonnement omdat je internet snelheid dan iets hoger ligt, je kon je abonnement bij 'mijn kpn' wijzigen als je niet tevreden bent zeiden ze.
Maar ik wil dit helemaal niet.
Ik wil gewoon bij het oude blijven, kan ik dit nog wijzigen of zit ik nu ergens aan vast?

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb gebeld met de klanten service en ze zeiden dat ze het zouden annuleren en kreeg daar ook een bevestiging van per brief.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
422

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij aankopen op afstand dus via internet of telefonisch kun je er altijd binnen 7 dagen vanaf. Dit staat in de wet beschreven. Stuur een brief of een mail waarbij je er toch vanaf ziet. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding