Welk Professionele e-mail adres is goed?

Ik wil graag mijn brief completen met een nieuw e-mail adres. Alleen zit ik er aan te denken wat nou het professioneelst is.

- naamachternaam@gmail.com
- naam.achternaam@gmail.com
- naam_achternaam@gmail.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Wat betreft de opties die jij geeft ken ik de middelste het beste als opmaak van een professioneel e-mailadres. Dus voornaam.achternaam@provider.extensie
Amadea
12 jaar geleden
Een zakelijk e-mailadres bij Gmail is sowieso niet professioneel. Het is veel beter om even een domeinnaam te registreren. Dat kan al vanaf 8 euro per jaar. Die domeinnaam kun je wel weer koppelen aan de gratis Google Apps. Vervolgens kun je in een Gmail-omgeving mail ontvangen en versturen. Het wordt dan bijvoorbeeld: info@naamachternaam.nl
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn idee! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kan je een domeinnaam kopen dan voor 8 euro?
bamibal
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd http://www.mijndomein.nl. Daar is het 9 euro. Maar er zijn ook goedkopere.