Ja, als je je iPod laat jailbreaken. Dit is echter niet zo simpel. Als je hem per se wil laten jailbreaken, raad ik je aan om een kenner dit te laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Je kan niet via de appstore iets gratis downloaden(tenzij het al gratis is) maar je kan wel je ipod jailbreaken.
Is in 5 minuten klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan heel gemakkelijk je ipod jailbreaken, zo kan je alle apps gratis downloaden en nog meer. Bedenk wel dat dit illegaal is en dat je ipod er ook kapot van kan gaan. Ook geeft Apple geen garantie meer als je ipod gejailbreakt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je iPod jailbreaken het is makkelijk,
Als je hem al gejailbreakt hebt moet je naar cydia en dan naar bronnen en dan hackulo.us invoeren en toevoegen en dan moet je installous downloaden en dan kan je alles gratis downloaden