Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen met: "Kan toegangspunt van procedure Alps_setport niet vinden in DLL-bestand Vxdif.dll"?

Deze melding komt elke keer op wanneer ik mijn laptop aan doe. Hij komt 2 keer op, per opstartbeurt. Enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien is dat bestand verwijderd? Meestal zoekt je pc de *.dll bestanden in de map c:\windows\system32\

Je kan via deze computer even kijken of het er staat. Staat het er niet dan kan je de bestandsnaam in google in typen met download erachter. Er zijn genoeg sites waar je die kan downloaden. Wel zou ik dit alleen doen als je en virusscanner aan hebt staan.

Het kan ook zijn dat je een nieuw programma hebt die een nieuwere versie van dit bestand vereist dan wat er op je pc staat. Dan kan het ook helpen er 1 te downloaden die nieuwer is dan de bestaande versie.

(in "deze computer" kan je dat zien door de rechter muisknop in te drukken op het betreffende bestand, en dan naar eigenschappen te gaan.)

Succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
Mocht je een 64 bits systeem hebben dan is de dll-map van windows: c:\windows\syswow64\
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding