Wat moet ik doen met: "Kan toegangspunt van procedure Alps_setport niet vinden in DLL-bestand Vxdif.dll"?

Deze melding komt elke keer op wanneer ik mijn laptop aan doe. Hij komt 2 keer op, per opstartbeurt. Enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Misschien is dat bestand verwijderd? Meestal zoekt je pc de *.dll bestanden in de map c:\windows\system32\

Je kan via deze computer even kijken of het er staat. Staat het er niet dan kan je de bestandsnaam in google in typen met download erachter. Er zijn genoeg sites waar je die kan downloaden. Wel zou ik dit alleen doen als je en virusscanner aan hebt staan.

Het kan ook zijn dat je een nieuw programma hebt die een nieuwere versie van dit bestand vereist dan wat er op je pc staat. Dan kan het ook helpen er 1 te downloaden die nieuwer is dan de bestaande versie.

(in "deze computer" kan je dat zien door de rechter muisknop in te drukken op het betreffende bestand, en dan naar eigenschappen te gaan.)

Succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
Mocht je een 64 bits systeem hebben dan is de dll-map van windows: c:\windows\syswow64\