Gmail slaat alle mailadressen op. Hoe kan ik dit wijzigen? Dank voor uw antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen flauw idee maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord want ik heb mezelf die vraag ook al gesteld ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het bovenste antwoord is goed. Het andere antwoord heb ik niets aan maar misschien doe ik wat verkeerd.

Het beste antwoord

Elke keer wanneer je de functies 'Antwoorden', 'Allen beantwoorden' of 'Doorsturen' gebruikt om mail te sturen naar adressen die nog niet in je lijst met contactpersonen staan, worden die adressen automatisch door Gmail aan je lijst van Contactpersonen toegevoegd. Verder wordt je lijst met contactpersonen automatisch bijgewerkt als je een bericht markeert als 'Geen spam', zodat berichten van deze afzender in het vervolg in je postvak IN worden bezorgd. Als deze adressen niet direct worden weergegeven, wacht je een paar minuten. Je kunt je ook bij je account afmelden en je vervolgens opnieuw bij je account aanmelden.

En als je Google+ gebruikt, wordt een persoon die je aan je kring toevoegt, ook toegevoegd aan Contactbeheer in Gmail.

Als je niet wilt dat contactpersonen automatisch worden toegevoegd, kies je de instelling *Ik maak zelf contactpersonen*. Ga in het tabblad Algemeen van je Instellingen naar het gedeelte 'Contactpersonen maken'. Dit werkt niet voor contactpersonen die vanuit Google+ zijn toegevoegd.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo, weer wat geleerd !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
k dus ook.

Andere antwoorden (1)

Als u op de homepage van Google staat, ziet u bovenin een aantal menu's (waaronder gmail). De meest linkse optie "+jij" klik je aan. In dit menu kun je je instellingen wijzigen, waaronder het uitzetten van automatisch opslaan van contactpersonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige dat ik hier kan wijzigen is mijn profielfoto???