Hoe kan mijn cursor naar links 'wandelen' terwijl mijn (optische) muis stilstaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan zit er een klein haartje in het lichtgat. FF de stofzuiger erop en klaar. Niet in blazen, want dan gaat het haartje (of stofje) dieper.

Ik heb daar ook last van en heel veel andere mensen.deze vraag is al een keer gesteld,en er is eigenlijk geen antwoord op.

Tik die vraag in bij Google, en je krijgt 100.000 hits met even vele oorzaken en antwoorden. Vaak is het opnieuw opstarten de snelste (en vaak ook enige) manier om het probleem - tijdelijk- te verhelpen. Bij een laptop komt het vaak omdat er dan twee 'muizen' actief zijn (je vaste pad of knopje en je losse muis), die eerste moet je dan uitschakelen. Maar ook dat lost het niet altijd op. Behalve naar links kan hij trouwens ook naar boven of beneden wandelen hoor, soms langzaam, soms snel. Daarnaast kan het ook aan de (vaak optische) muis liggen, of aan een beetje vervuiling van een trackball.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100