Is er een manier om een e-mail te antidateren?

Om dus een e-mail te sturen die eerder gedateerd is.
Lijkt me handig voor vergeten verjaardagen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt wel eerst een mailtje sturen naar jezelf met daarin iets van: Hartelijk gefeliciteerd! dan krijg je dat mailtje in je inbox, druk je op doorsturen en verander je je eigen e-mail die nu achter 'Aan:' staat in het e-mail adres van de persoon aan wie de mail gestuurd zou moeten worden maar dan met een klein 'foutje' in het adres. Vervolgens verander je de datum en typ je erboven: Sorry ik zie dat ik het e-mail adres verkeerd heb gespeld. Hieronder alsnog mijn verjaardagswensen. Lijkt het net alsof je het niet was vergeten maar gewoon een foutje had gemaakt :)

je kan hooguit proberen de datum en tijd van je pc terug te draaien maar vraag me af of je dan op je webmail e.d kan inloggen Vermoed dat verbinding geweigerd word en bovendien ook al zou het lukken de timestamp komt er pas op op de server dus niet op je eigen pc het kan een schijnbare tijd verschuiving opleveren maar de juiste tijd is altijd te achterhalen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100