is er een app om bij te houden wat je eet zónder calorieaanduiding?

Ik ken al apps om calorieen bij te houden, maar zoek een simpele zonder al die calorie opties.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou dan voor een app als Evernote gaan.
Dat is bedoeld om notities te maken, maar je kunt hiermee foto's van je eten maken met tekst erbij. Geef dingen tags als ontbijt, lunch etc.
Je ziet geen verdere info over voedingswaardes, want je typt het gewoon zelf als tekst.
Wat meer info hier: http://www.redbookmag.com/health-wellness/advice/my-food-diary#slide-3
Ritsuka