Dat je nog €10,- (of €7,50, ik weet het niet precies) extra moet betalen voordat je online kunt, dus tegen andere spelers spelen. Je kan wel gewoon gebruik maken van de singleplayer.

Als je hem tweedehands koopt, zou ik hem niet voor meer dan €25,- kopen, aangezien je hem nieuw al kunt krijgen voor €35,-. Vaak vergeten mensen dat je nog 10 euro extra moet betalen en dan zou je het gewoon in de winkel kunnen kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De online pass kost 10 euro, het back to karkand pack(optioneel) kost 15 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja, in het begin waren de online pascodes bij sommige spellen €7,50.