Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een service waarnaar mensen kunnen SMS-en en hierbij niet mijn echte telefoonnummer kunnen zien?

Als masseur ontvang ik mensen in een buurtcentrum en sluiten we 's avonds de deur af, het doel is dat mensen een SMSje zenden naar een telefoonnummer of shortcode en dit automatsch naar mijn telefoonnummer word doorgestuurd zonder dat mijn echte nummer zichtbaar voor iedereen is.

Toegevoegd na 1 dag:
Even een toevoeging, het is de insteek dat mensen smsen naar een nummer bv 9999 (om maar iets te noemen) waarbij het smsje op mijn telefoon binnen komt. Ik wil zelf niets hoeven te verzenden.

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dan kan met het apparaatje dat in de link staat.

Een goedkopere en net zo makkelijke oplossing kan de aanschaf van een goedkope prepaid telefoon zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan wel door middel van een sms dienst. Maar dit zal never nooit niet rendabel zijn. Het is gewoon te kostbaar voor een 1 manszaak die af en toe een sms krijgt. Want ik neem aan dat je er geen 100 of meer per dag ontvangt?

Maar bel de mensen van KPN gewoon eens op hierover.
Zie link:

Toegevoegd na 11 minuten:
Persoonlijk zie ik het nut ook niet helemaal in... Maar je hebt toch gewoon bepaalde openingstijden en een regulier nummer waar je bedrijf op te bellen is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ja, dat kan.

http://www.nu.nl/internet/810196/anonieme-sms-dienst-van-start.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ik las de vraag verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde of je een SMS kon sturen zonder dat je telefoonnummer zichtbaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nop. Dat kan niet. Je kan het doen door bijvoorbeeld op internet te gaan, en dan naar een site waar je anoniem kan smsen. Maar alleen met je telefoon kan het niet.

http://www.smsanoniem.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt als er mensen voor de deur staan jij een sms'je krijgt en jij de deur voor hen open kunt doen? Als je het doorlaat sturen is jou nr niet zichtbaar, anders zou je inderdaad de goedkope prepaid kunnen overwegen, of als je nog een oude telefoon hebt liggen, hoef je alleen maar een simkaart te kopen. Een andere optie is een draadloze bel, waarbij je de bel in jou kamer zet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing