Hoe maak je een amerikaanse apple id?

Ik wil een app downloaden, maar die staat alleen in de amerikaanse app store. niet in de nederlandse dus.
dit kan ik alleen downloaden als ik een amerikaanse apple id heb. kun je dit aanmaken? zo ja hoe? Kan ik dan wel de app op mijn nederlandse ipad zetten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij kan je wel iets kopen in de Amerikaanse store maar waarschijnlijk alleen met een creditcard een itunes gift card zal waarschijnlijk daar niet werken maar veranderd daar nooit je Apple Id voor dan loop je echt tegen problemen aan.

Officieel mag het niet van Apple. Maar het kan (uiteraard) wel. Je zult je aankopen dan wel met een (als je die hebt) Amerikaanse creditcard moeten afrekenen. Het alternatief is om (Amerikaanse) giftcards te gebruiken. Die giftcards zijn op Internet te koop. Google maar op 'itunes gift card usa' en je vindt meteen sites waar vaak ook uitleg staat over het aanmaken van een Amerikaanse account. Of je specifieke app op je iPad werkt, weet ik niet zeker. Ik zie echter geen reden waarom het niet zou werken. Toegevoegd na 1 minuut: PS. Je kunt een nieuwe account (ander Apple ID of e-mail adres) voor de USA store aanmaken. Je hoeft dus niet je Nederlandse account aan te passen.

Bronnen:
internet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100