Via mijn hotmail adres verstuur ik altijd e-mails naar anderen met een website met foto's op of zo maar dat doe ik niet zelf hoe kan je dat stoppen ?

in het bericht staat er dan een tekstje die zegt van kijk naar deze foto's via deze website maar naar het schijnt is het een of ander virus maar mijn anti virus reageert daar niet op. hoe kan ik het stoppen of wat kan ik er tegen doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

dat zijn spam berichten. meestal helpt het als jij je wachtwoord verandert dan gaat het weg. en verder natuurlijk niet op reclame en reclame linkjes of ergens zomaar je email adres invullen want daardoor krijg je dat.

Je hotmail-account is 'gehackt' door een virus. Ooit heb je ergens op een site die niks met hotmail te maken heeft, je password ingevoerd (waarschijnlijk om zelf dit soort foto's te kunnen bekijken). Het virus verstuurt nu uit jouw naam, met jouw username en password, mailtjes naar andere hotmailgebruikers. Verander onmiddellijk je password! Het versturen van de mail houdt daarna op. Daarna moet je je computer nog grondig checken op mallware.

Bronnen:
http://answers.microsoft.com/en-us/windows...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100