wat moet je doen als je elke keer als je itunes opstart ziet staan wissen en cynchroniseren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL ik las cryoniseren :-) Teveel "Better of Ted " billboards gezien laatste tijd.

Antwoorden (2)

Handmatig synchroniseren stel je als volgt in:

1. Sluit de iPod aan op de computer.

2. Start iTunes.

3. Kies je iPod uit de bronnenlijst (links in iTunes).

4. Kies de optie ‘Beheer muziek en video’s handmatig’ (zie hiernaast).

5. Klik op OK.
De volgende keer zal je dus zelf op synchroniseren moeten klikken.
Let er wel op dat je alle tabbladen nakijkt wat je wel of niet op je iPod wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie mijn antwoord bij deze vraag.

Daar staan de instructies met een afbeelding.

Succes!