Ik zoek een toetsenbod met USB aansluiting. Waa kan ik een goed en goedkoop kopen?

Div. Letters doen niets meer vandaar de typefouten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dat kun je het goedkoopst en net zo goed als nieuw vinden bij de spullenhulp, kost ongeveer € 1,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

bol.com vanaf een euro of 9, elke computerzaak, logitech
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Topkabel.nl of Kadoshop.net (nog geen negen euri)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor computer spul kijk je natuurlijk ff op tweakers ;)
http://tweakers.net/pricewatch/cat/530/toetsenborden.html

Keysonic heeft wel leuke bordjes voor een redelijke prijs. Roccat zuigt, eigenlijk al die dure bordjes zijn niet bijzonder goed van kwaliteit en is het meer het merk waar je voor betaalt (+ evenueel extra's zoals een display). Scissor style toetsen (zoals ook bij laptops wordt toegepast), aanrader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Bij Kelkoo (bovenste link)
- Bij bol.com (link daaronder)
- Bij beslist.nl (link daar weer onder, deze is over het algemeen het goedkoopst)
- Bij Conrad (onderste link)

Natuurlijk kan je ook altijd naar een plaatselijke computerzaak! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.dealextreme.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de mycom :-)
Vandaag besteld morgen in huis, bezorging is gratis.

Logitech USB toetsenbord 12,95 (naar mijn mening het beste merk voor toetsenborden en muizen)
12 jaar geleden
bij de action liggen ze ook wel
capthavoc