Waardoor valt mijn draadloze verbinding op mijn mobiele telefoon steeds weg?

Ik heb een HTC One X gekocht en internetten werkte eerst perfect. Daarna kon die de pagina's niet meer laden. Internetverbinding was nog steeds top. Ik ontkoppelde h Wifi en voerde het wachtwoord opnieuw in en hij deed het 1 tot 5 minuten weer goed. Op me vaders Iphone precies hetzelfde probleem. Soms laat die video's en internetpagina's wel goed, maar daarna ineens niet meer. Ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen. Heb een ziggo modem. Op me laptop en PC werkt het gewoon prima.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik durf geen antwoord meer te geven... de antwoorden worden bij bosjes verwijderd vanwege 'Niet onderbouwd.'.
En dat kost punten!
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat de verbinding van jou profiler te hoog staat dat je geen stabiele verbinding hebt ik had het ook en is toen wat naar beneden gezet toen was het goed heeft te maken met snelle en langzame verbinding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@rinserio Wat een ongelofelijke onzin. Ik zou je een plus geven voor het trollen, maar dat kan niet op een reactie.

Antwoorden (1)

Zonder veel meer [technische] details is het een beetje gissen naar de oorzaak maar ik zal je proberen te helpen.
Wat er waarschijnlijk fout gaat met jouw wifi & telefoons is het schakelen tussen de verschillende WiFi standaarden. Jouw WiFi modem staat waarschijnlijk ingesteld om B G & N wifi aan te bieden, je computers kunnen [bijvoorbeeld] N maar je telefoons alleen maar G. Omdat jouw modem maar 1 van de versies tegelijkertijd kan aanbieden moet het modem steeds omschakelen naar de laagste snelheid, dat gaat een paar maal goed, en dan niet meer.
Wat je kunt proberen is je WiFi modem op ALLEEN maar G in te stellen, en kijken of het dan stabiel werkt.
Succes.