Hoe gaat het inloggen op spotify op de blackberry?

Ik heb spotify op mijn blackberry. Maar als ik het wil openen op de telefoon dan moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord intikken. Maar dat gaat steeds niet goed. Ik heb dus ook spotify via facebook, en zodra ik de computer aanzet kan ik meteen gebruikmaken van spotify zonder in te loggen. Welke gebruikersnaam en wachtwoord gelden dan op blackberry? Het is niet dezelfde als facebook in elk geval.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is heb je Spotify Premium toch? heb je dit via een provider kosteloos bij je abonnement of heb je een eigen account waar je maandelijks voor betaald? als je het bij een provider afneemt is mijn advies om even hun op te bellen, want dat weet ik namelijk niet. Als je een eigen account hebt, heb je als het goed is op het begin een gebruikersnaam en wachtwoord gekregen. Dit zijn de juiste gegevens en bij de instellingen in Spotify kun je aangeven dat hij je gebruikersnaam en wachtwoord moet onthouden