Op mijn IPad heb ik een hotmail account. De prullenmand hiervan "zegt" dat er 4 items inzitten, dit terwijl deze geheel leeg is! Hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het maakt eigenlijk helemaal niets uit hoor, want dat heb ik ook maar volgens mij moet je er dan op klikken, sluiten,en dan weer openen.
En als dat niet werkt, maakt het niks uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, op jouw IPad kun je jouw hotmail account inzien. De prullenbak van hotmail staat waarschijnlijk in Amstelveen of zo, op een computer van het bedrijf Microsoft.

Op jouw Ipad zal ook een prullenbak zijn, maar dat is dus een andere.