Kan je AVI afspelen op de Asus EEE pad transformer Prime ?

Hallo,

Kan je ook op de Asus eee pad transformer prime AVI afspelen ?

Dank u,
Patrick

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is geen probleem, als je standaard media-speler het niet snapt doe je het met een andere, bijvoorbeeld GOM-player.

Toegevoegd na 22 uur:
Je kunt ook Crystal Player nemen(top player alleen helaas wordt die niet meer doorontwikkeld echt zonde). of
Media Player Classic - Home Cinema (onder de motorkap alles aanwezig dat een hedendaagse player nodig heeft, zit bij de bekende k-lite codec packs (aanrader)).
http://www.codecguide.com/download_kl.htm of
VLC (nogal vergelijkbaar met MPC maar werkt op ingebouwde codecs ipv gebruik te maken van zoiets als ffdshow).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dat zal ik doen, ik ben een volgzaam type.