Een printerkabel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1
Normaal gesproken via een usb kabel. Zie afbeelding voor de goede kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Vanwaar het minnetje? +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Reddie, bedankt!
USB naar paralel adapter.
Let op! Dat hij ook geschikt is voor vista en windows7

Toegevoegd na 20 minuten:
USB 2.0 A-B kabel !!!
Dit is van USB naar USB.
Het is afhankelijk van de printer die je hebt.

Wanneer het om een parallelkabelkabel gaat die standaard bij de printer was geleverd waarvan het andere eind geen USB heeft, is er ook een USB-connector voor te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Niets parallel. Dat is al lang geleden. -
Reddie
12 jaar geleden
En Vista en Windows hebben hier niets mee te maken.
Reddie
12 jaar geleden
En het is ook niet afhankelijk van de printer.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Quote: USB naar paralel adapter.
Let op! Dat hij ook geschikt is voor vista en windows7. Dit zou wel kunnen kloppen, de vraag steller heeft niet gezegd wat voor printer hij heeft. Misschien heeft hij wel een matrix printer. En zijn er geen drivers meer voor dit ding voor Windows Fucksta en hoger.
Ze hadden het bijna goed; het is een "USB printerkabel"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft echt niet perse voor een printer, in het algemeen: randapparatuur, bijvoorbeeld scanners etc.