Waar het goedkoopst een netwerkkaart kopen voor een compaq desktop pc?

In mijn compaq desktop pc zit geen netwerkkaart dus ik wil er een kopen maar waar het goedkoopst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

loop even een restanten of restpartij winkel in daar liggen ze vaak voor een habbekrats tussen allerlei snoeren en kabeltje
sommige zitten zelf nog in hun doosje
let op dat het een 100/1000mbps card is liever niet een 10/100 mbps maar dat kan eigenlijk ook nog wel aangezien je compaq waarschijnlijk ook een oudje is
ze zijn overal voor een habbekrats
losse kaartjes moet je even nakijken maar de kans dat je kapotte treft is eigenlijk nihil
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij komt uit 2008...
capthavoc
12 jaar geleden
10/100 is goed genoeg maar 100/1000 is altijd beter